Taak 5a: CRM vs SCRM
Case
Vergelijkende analyse: CRM versus SCRM
Vraagstelling
- Beschrijf in eigen bewoordingen wat de infografiek op subpagina 4 CRM versus SCRM wil duidelijk maken. In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van Marketing, Sales, Customer Service en Feedback.
- Denk ook eens na over wat deze 'transformatie' (=verschuiving) betekent voor de organisatie (denk aan: medewerkers, processen, middelen, budgetten, ...) van een kmo. Maak je verhaal concreet door het te linken aan het bedrijf dat je als onderwerp koos voor opdracht 7 Taak 2: NR, SCRM. Beschrijf m.a.w. deze 'transformatie' vanuit de bril van het gekozen bedrijf..
Uitwerking
- In afzonderlijk Word-document of in presentatievorm (PowerPoint, Prezi).
Bewijsvoering
- Maak een webpagina 'Taak 5a: CRM versus SCRM' en plak (insluiten, embed) hier je document.
- In het geval van een Prezi-presentatie kan dit door de insluitcode te kopiëren in je webpagina.
- In het geval je werkt met een Word of PowerPoint-document kan je bijvoorbeeld een schermafdruk van je titelblad maken. Deze schermafdruk als afbeelding invoegen in je webpagina. En vervolgens je Word- of PowerPoint-bestand linken aan de afbeelding.
Begrote werklast
- naar schatting: 1,5 uur
(--> oefening maken + document uitwerken+ integreren in website)