e-Werkstuk en examen: My CRM Workbook (elk 10/20)

Wat en hoe?

  • De technische uitwerking van het e-werkstuk bestaat uit de aanmaak van een projectwebsite. Voor de aanmaak van deze website kan je gebruik maken van de gratis webeditor Webnode (of Weebly . (of goedgekeurd alternatief)
     
  • Handleidingen om je te ondersteunen bij het aanmaken van je website:
  • Titel van de website = jouw voornaam's CRM Workbook.
    bv. Cedric's CRM Workbook en webadres kan dan bv. worden: https://cedricscrmworkbook.webnode.nl
    De homepage van je website benoem je als My CRM Workbook.
  • Beschrijf op deze pagina heel kort Wie? (wie ben je?) Wat? (wat houdt deze website in?) Waarom? (waarom deze website?) Wow! (wat vind je absoluut sterk aan je eindproduct/website ? m.a.w. waarin heb je jezelf positief verrast?).
     
  • Onder de homepage dienen 7 subpagina's aangemaakt te worden, meer bepaald 1 subpagina per taak. Voor een overzicht van de 7 taken: zie hieronder Uit te werken taken voor het werkstuk (50%).
     
  • Op ieder van deze subpagina's geef je een beknopte inleiding van de taak met vervolgens het resultaat van je taak. De precieze naamgeving van je subpagina wordt meegedeeld bij de beschrijving van de taak.
     
  • Onderaan je webpagina's gebruik je volgende voettekst
    '© 2013, jouw Voornaam jouw Naam, Bachelor in het Office management, Arteveldehogeschool Gent'.
    Wens je je identiteit niet prijs te geven, dan kan je als alternatief je naam afkorten naar drie letters. 
    (doe dit ook bij beschrijving Wie?)
     
  • Voor de evaluatie van je e-werkstuk (workbook) is het de bedoeling dat je lector/ coach jouw website kan bezichtigen. Bij het verstrijken van de deadline (= 31 december 2013 23:59:59 uur) dient je toolbox gepubliceerd te zijn. De link bezorg je per e-mail aan je lector/coach via Chamilo > Opdrachten > Link naar je werkstuk. Je hoeft geen afgedrukte versie te bezorgen. 
     
  • Voor de studenten afstandsleren is - om praktische redenen - geen show-and-tell sessie voorzien. De verdediging van het werkstuk zal opgenomen worden in de bevraging voor het examen.
 

Uit te werken taken voor het werkstuk (50%)

  • Het overzicht van de taken (verbonden aan werkstuk) vind je hieronder, met daarbij een indicatie van:
    • verwachte tijdsbesteding 
    • te verdienen punten (%) als onderdeel van werkstuk

      Taak Onderwerp werklast relatief % ptn
      01 Typtest 1 uur 5%
      02 Situering nieuw relatiemanagement / (social) CRM 6 uur 20%
      03-4-5 Social CRM toepassingen uit te werken in MS Dynamics CRM 10 uur 25%
      06 Technieken webcare, online reputatiemanagement 5 uur 15%
      07 Hanteren social media monitoring tools (e-reputatiescan) 10 uur 25%
        Presentatie en vormgeving van je resultaten   5%
        Mate waarin je werkstuk authentiek, doorleefd is   5%
          32 uur* 100% werkstuk
      (wordt gedeeld door 2 voor eindevaluatie want werkstuk telt in totaal voor 50% mee)
      *Studenten afstandsleren: krijgen 7 uur bonustijd om de opdrachten uit te werken (32+7= 39 uur)
 

Te kennen materie voor het examen (50%)

  • De inhoud op deze website is te kennen voor het schriftelijk examen.
  • Daarnaast zijn volgende documenten te kennen:
     
  1.  De kracht van een sociale organisatie  (8 pagina's)
  2. Social CRM wordt volwassen (18 pagina's) 
  3.   Business etiquette: nieuwe regels in een digitaal tijdperk   (28 pagina's)
  4.  Online klantenservice: grenzen verleggen met sociale media  (3 pagina's)
  5.  Webcare: kijk eerst rond  (6 pagina's)