Evaluatie
Quotering
1e examenkans
Vorm | % | Moment |
Werkstuk | 50 | EXP1 buiten |
Schriftelijk examen | 50 | EXP1 binnen |
2e examenkans
Vorm | % | Moment |
Schriftelijk examen | 100 | EXP3 binnen |
Integratie-opdrachten
In dit olod zijn een aantal integratie-opdrachten opgenomen:
Integratie met olod | onderwerp | evalutie e-werkstuk |
Geïntegreerd praktijkproject (3EPM) lector: An Boone |
online reputatiescan | 17,5% van de 50% op werkstuk |
Bedrijfscommunicatie Frans2 (3MAS) lector: Gerd Roscam |
webcare | 12,5% van de 50% op werkstuk |
* studenten die deze olods niet volgen, krijgen een vervangende opdracht |
De opdrachtomschrijvingen volgen verder in de cursus (in aanmaak).
Onderwijs- en leeractiviteiten
Nieuwste trends in relatie- en reputatiemanagement (3de schijf, OFM, regulier dagonderwijs)
Vorm | Uren |
Hoor-en werkcolleges | 18 |
Taken in zelfstudietijd | 32 |
Toets- en examentijd | 3 |
Zelfstudie | 32 |
Nieuwste trends in relatie- en reputatiemanagement (3de schijf, OFM, afstandsleren)
Vorm | Uren |
Hoor- en werkcolleges | 4 |
Taken in zelfstudietijd | 39 |
Toets- en examentijd | 3 |
Zelfstudie | 39 |
Beoordelingscriteria
De student:
- is in staat om nieuw relatiemanagement / social CRM te situeren
- heeft zicht op het landschap van (social) CRM software
- beschikt over basisinzichten m.b.t. de werking van (social) CRM software
- heeft kennis van het brede pallet aan social media monitoring tools
- beschikt over basiskennis en basisvaardigheden m.b.t. webcare / online reputatiemanagement
- is in staat om een online reputatiescan uit te werken
- +Typtest: slagen voor een typtest met een vooropgesteld aantal minimum aanslagen per minuut