Taak 4b: Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM

Case

Goal management of Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM.

 

Toelichting

Met de komst van Microsoft Dynamics CRM 2011 introduceerde Microsoft het begrip Goal Management, of vertaald naar het Nederlands: Doelstellingen. Het actueel meten en inzicht krijgen in de voortgang van bijvoorbeeld persoonlijke verkoopdoelstellingen of afspraken met potentiële klanten heeft hiermee een enorme boost gekregen. Zowel gebruikers als managers kunnen hiermee real time overzichten krijgen van hoe het nou eigenlijk gaat met hun organisatie. In grafieken of in gegevensoverzichten.

 

Vraagstelling

  • Hieronder vind je een Engelstalige instructievideo m.b.t. het inrichten van doelstellingen in MS Dynamics CRM online.


Bron: Preact Limited
 

  • Doorloop de video en maak een samenvatting van de stappen/schermen die in de instructievideo worden toegelicht.

    (In deze taak wordt - in tegenstelling tot taak 4a - niet gevraagd om de stappen toe te passen op de voorbeeldgegevens in de CRM-omgeving omdat de ter beschikking gestelde gegevens ontoereikend zijn. Laat dit je niet weerhouden om het toch even te proberen...)
     
  • Heb je problemen met sommige Engelstalige termen...

    Gebruik dan eventueel volgende NL-talige handleiding als hulp bij het maken van je samenvatting:
    https://www.ctbxrm.nl/goal-management-inrichten-een-doel-op-zich/
     

Uitwerking

  • Bewijs het resultaat van je oefening aan de hand van een document of presentatie (een reeks van schermafdrukken - met telkens een kort woordje commentaar).
     

Bewijsvoering

  • Maak een webpagina 'Taak 4b: doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM' en plak (insluiten, embed) hier je document


Begrote werklast

  • naar schatting: 2 uur
    (--> oefening maken + filmpje maken + integreren in website)